חינוךחולון

מתחילים להירשם לשנה הבאה

תושבים חדשים או שעתידים לגור בחולון, העוברים דירה בתוך העיר, עולים חדשים ותושבים שמבקשים סיוע בביצוע הרישום מוזמנים להגיע למרכז הרישום במנהל החינוך (רחוב ויצמן 61) ולהביא עמם את כל המסמכים הדרושים. המרכז יפעל בעת תקופת הרישום בלבד בימים א', ב', ג', ה', בשעות 13:00-08:00, ימי ג' גם אחר הצהריים בשעות 18:30-16:00.

הרישום לצהרונים מתקיים בשיתוף מינהל החינוך בעיריית חולון, רשת קהילה ופנאי (שמפעילה את צהרוני הגנים ומרבית צהרוני בתי הספר) והנהגת ההורים העירונית. הרשת מפעילה את הצהרונים כחלק מהרצף החינוכי שמתקיים בחולון והם פועלים כמסגרת חינוכית-ערכית משלימה ומתוך תפיסה ששמה את הילד במרכז החשיבה והעשייה ופותחת בפניו אפשרות בחירה לפעול, ללמוד, להתנסות ולהתפתח.

צהרוני הגנים פועלים בימים א'-ה', בשעות 17:00-14:00. בנוסף, ניתן מענה בחופשות בשעות 16:30-07:40, בכפוף לנוהלי הרשת. צהרוני בתי הספר פועלים בימים א'-ה', מתום הלימודים ועד השעה 16:30, בנוסף, ניתן מענה בחופשות בשעות 16:30-07:40, בכפוף לתכנית "ניצנים" ולנוהלי הרשת. תתאפשר הארכה עד השעה 17:00 בתוספת 35 שקלים לחודש. בצהרונים נהנים הילדים מפעילות חברתית ערכית, מהעשרה, מחוגים ומארוחת צהריים חמה וכשרה מחברות קייטרינג מורשות ובפיקוח משרד הבריאות. צהרוני הגנים מפוקחים על ידי רשת "צהריים טובים" של החברה למתנ"סים וצהרוני בתי הספר מפוקחים על ידי משרד החינוך.

הרישום לצהרונים מתבצע כחלק מהרישום לגנים ולכיתות א' והרישום לאחר תקופת הרישום הרשמית יהיה על בסיס מקום פנוי בלבד. פתיחת המסגרות מותנית במינימום נרשמים וביטולים יעשו בהתאם לנוהלי הרשת.

לבירורים בנושא צהרונים ניתן לפנות לרשת קהילה ופנאי בטל' 1-700-50-33-11

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות